Naslovna CEPROM u medijima Marko Nedeljković u Beogradskoj hronici RTS-a: Mediji više brinu o oglašivačima nego...

Marko Nedeljković u Beogradskoj hronici RTS-a: Mediji više brinu o oglašivačima nego o publici

0

Svega 40% građana na globalnom nivou veruje medijima (pad od 2% tokom poslednjih godinu dana), a čak 36% svesno izbegava vesti. U Srbiji tek svaki peti građanin ima poverenje u medijie. Zato je ova tema sve bitnija, ne samo za nas koji se profesionalno bavimo medijima, već za sve koji koriste medije. A prva stvar koju treba istaći je da 80% do 90% medija u Srbiji ne izveštava primarno vodeći računa o publici, nego pre svega o oglašivačima.

RTS: Mediji između oglašivača i publike – da li borba za čitaoce dovodi do gubitka njihovog poverenja

 

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here